הפרדה מפלסית חקלאית מספר 20 – חדרה

מזמין העבודה

רכבת ישראל בע"מ

חברת ניהול פרוייקטים

וקסמן גוברין גבע חברה להנדסה בע"מ , מר פואד מרגיה. מנהל הפרויקט מטעם אולניק: אינג' עדי מינקוב, אינג' אל וואהב עבד קבלן

היקף כספי

כ-20,000,000 ₪

פרוייקט הפרדה 20 הוא חלק מהתכנית הלאומית של רכבת ישראל – הפרדות מפלסיות וביטול מפגשי הרכבת עם כבישים. 

העבודה מבוצעת בצדה המזרחי של חדרה סמוך לצומת גן שמואל. 

הפרייקט כולל גשר בעל 3 מפתחים 2 נציבי קצה ו2 נציבי אמצע ובשטח של כ1000 מ"ר.

שיטת הביצוע תהיה באמצעות קורות טרומיות אשר עליהן יוצקים את מסעת הכביש. לטובת ביצוע העבודה עקב קרקע חרסיתית שמנה הקבלן יבצע העמסות קרקע באמצעות החדרת נקזים לטובת זירוז הקונסולידציה (פינוי המים הכלואים מתוך הקרקע).

מזמין העבודה: רכבת ישראל 

חברת ניהול הפרויקט: וקסמן גוברין גבע

מנהל הפרויקט: אינג׳ עבד אל וואהב קבלן, אינג׳ עדי מינקוב 

מנהל העבודה: שמעון ממון